Love Of MyLife

Love Of MyLife

Saturday, August 9, 2014

Selamat Hari Raya!

Salam & Hi


Rasanya masih belum terlambat lagi untuk ucapkan,

Selamat Hari Raya AidilfitriDan Maaf Zahir Batin


Sekejap je masa berlalu. hari ni dah 13 Syawal. Dah start puasa 6 tak?


Macam mana sambutan Syawal tahun ni?
Untuk saya dan keluarga, semuanya dalam keadaan sederhana.
Mengenangkan macam2 hal yang berlaku kat dunia ni, rasanya tak sampai hati nak beraya pun.
Apapun, tahun ni saya beraya kat rumah mak abah since Inchik Suami berkhidmat untuk negara tahun ni.

So kat sini, saya nak share sket pics saya & family beraya.
Enjoice!

Kami sekeluarga

Opah, Husna & Atok

My Big Family


On the way balik kampung



Aunty G & Husna

Abi, Husna & Ibu

Keluarga Mertua Saya


Tu saja untuk kali ini.
Doa saya agar anda semua gembira di bulan Syawal ni.
Semoga ada rezeki kita untuk bertemu dengan Ramadhan yang akan datang.
Salam Kosong-Kosong dari saya & keluarga.

Nak beli Shaklee?
Boleh roger2 saya ye.
0173618483

No comments:

Post a Comment