Love Of MyLife

Love Of MyLife

Tuesday, February 10, 2015

Set Berpantang Terbaik

Salam & Hi

Apa khabar semua?
Moga-moga sihat hendaknya disamping insan2 tersayang.
Hari ni saya nak cerita sikit mengenai set berpantang yang best tak lain tak bukan,

SET BERPANTANG TERBAIK SHAKLEE



Macam yang kita tau, kalau pasal berpantang ni, ada macam2 pengalaman orang kan. Ada yang rasa masa pantang tu best sebab ada orang jaga dan ada yang rasa serik nak berpantang.
Alhamdulillah masa saya berpantang dulu, semuanya ALLAH permudahkan. Masa berpantang, saya guna set bersalin Alfiat. Masa tu tak kenal Shaklee lagi ye. Tapi saya tak makan pun ubat-ubat yang ada dalam set tu, Bukan sebab tak bagus, tapi sebab saya takut nak makan. kalau herba dah memang untuk panaskan badan kan. Jadi saya risau sangat kalau saya makan ubat-ubat tu akan sebabkan anak saya kena kuning atau jaundice. Saya cuma guna mandian and yang ubat-ubat sapu kat badan jela.
Mula-mula my mom bising la jugak. Yela badan kita tak cukup kuat pastu tak makan apa-apa jamu pulak untuk pulihkan tenaga. Tapi saya cakap, biarla lambat sikit saya makan dari saya kena tengok anak saya kena cucuk ambil darah nak check bilirubin hari-hari ye tak?
Alhamdulillah, dah hampir sebulan pantang dengan berjayanya, barula saya start makan jamu. Memang dah terlalu lewat tapi takpela, anak saya sihat dan takde kena ambil darah. Bila saya makan jamu, saya mula ada masalah sembelit dan susu badan makin kurang.
Bab sembelit tu la yang paling ngeri. Walaupun luka dah baik tapi saya masih rasa mengilu lagi kat tempat jahit tu. Bak kata orang tua-tua, kadang2 yang baik tu luaran je, yang dalaman tak tentu dah betul betul baik. Puas saya ikhtiar macamana nak atasi sembelit tu tapi tak berjaya.
Akhirnya terpaksala saya ambil keputusan berhenti makan jamu. Tu la masalah besar saya masa berpantang. Sebut je sembelit, memang terasa ngerinya. Masa pantang tu, tak kenal lagi Shaklee. So taktaula apa kebaikan Set Berpantang ni.

So, jom kita tengok video testimoni mengenai set berpantang shaklee ni.



Set Berpantang Shaklee ni terdiri daripada:

1. ESP: Membantu memberi tenaga kepada ibu-ibu. Maklumla, berpantang ni banyak guna tenaga. Nak bangun malam handle baby lagi, nak handle diri sendiri.
2. Zinc Complex: Untuk mempercepatkan proses pemulihan luka dan atasi masalah keguguran rambut.
3. Vita C: Sebagai Immune booster dan memperbaiki tisu yang rosak.
4. VitaLea: Membekalkan vitamin dan mineral yang lengkap untuk badan.
5. Ostematrix: Membekalkan kalsium yang secukupnya.
6. B-Complex: Menghindar stress kepada ibu-ibu yang pastinya keletihan dan membantu menstabilkan hormon.

Anda dah tengokkan khasiat Set berpantang shaklee kan. Anda perlu cuba supaya badan anda lebih sihat dan bertenaga semasa berpantang. Anda pasti tidak akan menyesal.

Hubungi saya untuk dapatkan set ni dengan harga yang istimewa.
0173618483
COD Putrajaya, Cyberjaya, UPM Serdang dan kawasan berhampiran.
Konsultasi diberikan secara percuma kepada customer saya.

SalamSayang

No comments:

Post a Comment