Love Of MyLife

Love Of MyLife

Saturday, February 14, 2015

Tips hilangkan jerawat

Salam & Hi

Kali ni saya nak kongsi  beberapa tips untuk hilangkan jerawat.
Kalau sebut jerawat, mesti ramai yang geleng kepala kan. 
Saya sendiri antara orang yang ada masalah ni sejak dari tingkatan 5 lagi.
Macam-macam jenis ubat dah saya makan, dah macam-macam jenis set kecantikan yang saya cuba namun takde kesan yang positif. Dahla saya ni kalau naik jerawat bukannya 1-2, kadang-kadang penuh satu muka. Lambat baik pulak tu jerawatnya. 

Kalau bab rasa rendah diri tu memang tak payah cakap la. Malu nak jumpa kawan-kawan lama. Nak pegi apa-apa event pun segan. Nasib baik Inchik suami takde bising-bising sebab muka penuh jerawat. Tapi sebagai perempuan, penampilan tu kena la jaga kan. Jadi saya try cari supplement untuk saya pulihkan masalah dalaman saya yang berkaitan dengan jerawat ni.
Akhirnya saya dengan penuh harapannya mencuba:


1. Zinc Shaklee- Utk cepat baikkan luka dan keringkan jerawat.
2. GLA Complex- Untuk betulkan hormon saya.
3. Vita C- Sebagai anti-oksidan, sebagai immune booster supaya saya tak senang nak jerawat lagi.
4. ESP- Sumber protein supaya senang nak repair kulit yang dah rosak.

Alhamdulillah. Setelah hampir 3 bulan, kesan dah mula nampak. Ada yang tegur jerawat dah takde. Tinggal parut sikit-sikit la. Syukur sangat. So kepada sesiapa yang ada masalah yg sama dengan saya, apa kata anda cuba set ni. Saya tak janjikan kesan akan nampak serta merta. Perlu ambil masa. Bergantung kepada badan masing-masing. Yang pasti, ada kesan positif. InsyaALLAH. Semuanya dengan izin ALLAH.

Kat sini saya juga nak share satu testimoni di mana beliau ni berjaya hilangkan parut Chicken Pox dengan hanya mengamalkan produk Shaklee. Kalau parut Chicken pox pun boleh hilang, inikan pulak parut jerawat kan? 



Kalau anda berminat nak dapatkan set ni dengan harga istimewa, anda boleh hubungi saya 0173618483
Harga mampu milik dan anda pasti takkan menyesal.
COD Putrajaya, Cyberjaya, UPM Serdang dan kawasan berhampiran.
Anda pasti akan jatuh cinta dengan Shaklee.

SalamSayang

No comments:

Post a Comment