Love Of MyLife

Love Of MyLife

Monday, July 7, 2014

Vitamin Ibu Hamil

Salam and Hi!


Tahun ni ramai kawan2 saya yang hamil.
Tumpang gembira dan tumpang jeles.
Ramai kawan2 saya yang mula amek supplement dari awal kehamilan.
Bukan apa, badan kena sihat dan kuat untuk hamil ye tak?

So saya cadangkan Set Ibu Hamil Shaklee.

Terdiri daripada:

Vita C Sustained Released
Ostematrix
VitaLea
B-Complex 
Omega Guard



Supplement ni dah boleh diambil dari awal kehamilan kecuali Omega Guard.
Omega Guard ni boleh di ambil pada trimester ke 2 iaitu selepas bulan ke 3.
Omega Guard ni bagus untuk perkembangan otak baby.

Testimoni pengguna Shaklee yang ada masalah Anemia ketika hamil, yang ambil Vitalea sebagai supplement


So, kepada yang berminat nak try, boleh klik link dibawah


atau

Hubungi saya 0173618483
Konsultasi akan diberikan secara percuma kepada pelanggan saya.
COD Putrajaya, Cyberjaya,UPM Serdang dan kawasan berhampiran.

No comments:

Post a Comment