Love Of MyLife

Love Of MyLife

Friday, October 17, 2014

Hobi saya - Cabaran 8 Hari Entri

Salam & Hi



Bila bercakap pasal hobi, pastinya semua orang ada hobi kan.
Dulu masa kecik-kecik, tulis buku biodata mesti ada part yang kan tulisapa hobi kita kan.
Kalau dulu masa saya kecik, kalau bab hobi semestinya akan tulis hobi saya adalah membaca. Dan memang ya hobi saya adalah membaca. Saya suka baca macam2 bahan bacaan dari novel, buku2 ilmuan sampai la ke komik. 
Tapi hari ni saya nak cerita pasal hobi gila saya dan family. Apa dia?
Hehe kami suka jalan2 cari pasal. Cari pasal sebab selalu je nak menghabiskan duit.
Actually saya sangat suka gi tido hotel. Walaupun hanya kat kl. (Rumah kat Putrajaya, gie tido hotel kat kl. Gilakan?) Bukan apa, kadang2 badan letih, stress dan rasa takde mood. Nak jugakla tukar angin kan. So dengan segera saya akan booking hotel untuk 1 malam. Mana2 hotel yang menarikla. Antara hotel sekitar Kuala Lumpur yang saya suka adalah:

1. Best Western Premier Dua Sentral, Bangsar.







Kenapa saya suka hotel ni? Hehe tak lain xbukan sebab servis yang superb dan fasilitinya yang best. Aktiviti saya bila berada kat hotel hanya rehat semata2. Paling best bila bawak anakanda Ayatul Husna pergi swimming. (Kami berdua mmg gile air)


Kiranya untuk orang yang nak berehat, hotel ni memang sesuai sangat la.
Anda perlu cuba!

2.Sunway Resort Hotel & Spa


Ni merupakan hotel kedua dalam list saya kalau nak berehat. Saya suka sebab hotel ni sebelah Sunway Pyramid. Ada laluan pun dari hotel nak ke shopping mall. Kat sini selalunya kami akan pegi main bowling, memanah, tengok wayang dan makan2 kat mall. Balik bilik untuk solat dan tidur aje. 
Kalau nak pegi Sunway Lagoon pun senang. Dari bilik dah boleh nampak.

So, ini adalah hobi saya yang agak berkos namun sangat berbaloi. Tak perlu amalkan selalu. Sebulan sekali pun jadila. 

Anyway, anda nak beli produk Shaklee?
Nak join Shaklee?
Hubungi saya
0173618483



No comments:

Post a Comment