Love Of MyLife

Love Of MyLife

Tuesday, October 14, 2014

Saya Pengedar Shaklee Anda!

Salam & Hi


Saya SID anda kawasan Putrajaya, Cyberjaya, UPM Serdang dan mana saja anda berada!






Anda nak dapatkan produk Shaklee?
Nak tahu mengenai produk Shaklee?
Nak join group Shaklee kami?
Anda boleh hubungi saya, PENGEDAR SHAKLEE ANDA YANG SENTIASA KOMITED dengan apa yang saya lakukan.
Kita boleh sembang-sembang, bertukar2 pendapat.
Jika anda membeli sebarang produk Shaklee dari saya, konsultasi akan diberikan secara percuma.
Jika anda sertai kumpulan Shaklee saya, kita akan sama2 usaha supaya kita sama2 berjaya dalam bisnes Shaklee ni. InsyaALLAH.


Kenapa anda perlu sertai Shaklee?

Dengan hanya bermodalkan RM65 seumur hidup, anda dapat:

1. Beli produk Shaklee dengan harga ahli.
2. Kumpul point dengan setiap pembelian dan dapat bonus dalam bentuk tunai setiap bulan.
3. Dapat peluang menjana pendapatan bersama Shaklee dibawah bimbingan master2 yang awesome.

4. Dapat insentif 3C iaitu Cash (wang tunai), Car (bonus kereta) dan Convention (Local & International)








Hubungi saya untuk pertanyaan mengenai produk @ untuk pembelian.
COD Putrajaya, Cyberjaya, UPM Serdang dan kawasan behampiran.
Pos laju -> Kemana saja anda berada =)

Whatsapp/Wechat/SMS 0173618483

No comments:

Post a Comment